Na początku krótkie wyjaśnienie. Pytania, które zadajcie mi w wiadomościach czy to na Ig czy na Fb często się powtarzają. Żeby nie odpowiadać za każdym razem na to samo, postanowiłam te wiadomości zostawiać tutaj na blogu, gdzie łatwo można je będzie odnaleźć wchodząc w dział Q&A:) I kolejna kwestia - wszystkie odpowiedzi, które będą się pojawiały są wynikiem moich doświadczeń, mojej praktyki i pracy z moimi dziewczynami/kobietami/paniami w danym temacie. Jeśli komuś te wskazówki się przydadzą to pozostaje mi zbierać wasze pytania i na nie odpowiadać :) Nie odpowiadam na pytania i kwestie zdrowotne dotyczące chorób tarczycy (od tego są specjaliści). 

* podpisuję jedynie imieniem
** i pamiętajcie, że nie ma głupich pytań ---> jedni z nas dopiero zaczynają a inni już dawno wszystko wiedzą, zatem 'kto pyta, ten mniej błądzi' :)
*** jeśli ktoś ma ochotę dodawać swoje wskazówki to śmiało w komentarzach piszcie :)
qa1Zacznę od diety. Nie jestem na żadnej konkretnej diecie, staram się zdrowo i rozsądnie jeść. Zdrowo znaczy tyle, że w 90 % przypadków sama gotuję i wybieram produkty, które mi służą (jak najmniej przetworzone) a pozostałe 10 % to są zapewne ciastka i lody czyli po prostu śmietnik :P Jeśli chodzi o dietę na pośladki (taka nie istnieje) to wskazówka jest jedna - należy więcej jeść by mieć z czego je zbudować. Będąc w ujemnym bilansie kalorycznym niczego nie zbudujemy. Mówiąc najprościej jak się da - często musimy najpierw przytyć (osoby szczupłe). W przypadku osób z nadwagą naturalnie nie idzimy ścieżką "najpierw przytyć". 
Jeśli chodzi o rozwój i kształtowanie sylwetki to niezmiennie polecam trening siłowy. Z racji tego, że nie wiem czy Beata jest osobą początkującą czy bardziej zaawansowaną trudno mi tutaj o konkretną odpowiedź :-/ i podanie takich ćwiczeń, które będą najlepsze. Na pewno wybierając ćwiczenia na pośladki należy wiedzieć jakie funkcje pełnią mieśnie pośladkowe KLIK a znając funkcje tych mięśni będzie nam łatwiej o dobór ćwiczeń. Ze wskazówek ogólnych to szukałabym ćwiczeń typu 'wznosy bioder' w różnych formach, martwe ciągi, odwodzenia nóg w tył, bok w pozycji zarówno wysokiej jak i niskiej w podporze oraz ćwiczeń unilateralnych czyli jednostronnych np. martwy ciąg na jednej nodze, wznosy bioder na jednej nodze. 
Moim królem wśród ćwiczeń na pośladki jest oczywiście od dawien dawna #hipthrust a ostatnio np. martwy ciąg na prostych nogach z kettlem. Do tego obowiązkowo rozgrzewkowo ćwiczenia z gumą mini-band ( przykładowe KLIK KLIK KLIK). 

*** przy kolejnych pytaniach proszę czasem o konkretniejsze dane np. trenuję w domu, trenuję siłowo, trenuję coś tam - będzie mi łatwiej wam coś podpowiedzieć. Bo chociaż siadając do wpisu myślałam, że tak łatwo o odpowiedź to jednak mam za mało danych w tym przypadku, bo nie powiem osobie która np. wstała właśnie z kanapy by poszła robić unilateralny martwy ciąg z kettlem :) Wydaje mi się, że to zrozumiałe. 

A teraz czekam na kolejne pytania - wiadomość na Fb, na Ig lub tutaj w komenatarzu :)

Najczęściej czytane

brownie
kaloriaaa
tytan
MG 85742 3
10884486 983695951644010 225026915 n
niechudne1

Polecamy

szpilki na siłowni | cookies

 zBLOGowani.pl

Ta strona używa ciasteczek, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Brak zmian w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie. Polityka prywatności

Our website is protected by DMC Firewall!