Dziś mamy Gościa. Beata "w weekendy się nie tyje, na urlopie się nie tyje" motywuje :) Zapraszam do lektury.

Za czasów mojego dzieciństwa nigdy nie byłam specjalnie akceprowana. Dzieci nie chciały się ze mną bawić. Na 8-e urodziny przyszły dwie koleżanki, gdzie cała klasa była zaproszona. Stopniowo babcia pasła mnie coraz bardziej. Nie odczuwałam tego zbytnio, rówieśnicy mi nie dokuczali z tego powodu. Dopóki nie poszłam do gimnazjum. Najgorsze wyzwisko, jakie usłyszałam to „smalec”. Może dlatego nigdy go nie jadłam i nigdy nie zjem?

beata
Dopadła mnie depresja. Sposóbów na samobójstwo obmyśliłam sporo. Na szczęście, na myśleniu się skończyło. Poszłam do liceum. Każde spojrzenie innych ludzi znaczyło dla mnie to samo: negatywne ocenianie. Trafiłam do psychologa, do Pani, której wmawiałam, że wszystko ze mną ok, żeby tylko nie zdjąć maski z twarzy.
Po liceum pierwszy raz się zakochałam. W kolejnych związkach nigdy nie sądziłam, że wyglądam wystarczająco dobrze, może dlatego, że mój pierwszy chłopak zalecał mi schudnięcie i więcej ruchu, mimo, że nie wyglądałam już jak podopieczna greenpeace’u.

Jak zmieniłam swoje podejście? Kilka kroków:

1) ZAPOMNIJ O PRZESZŁOŚCI
- każdy z nas został jakoś zraniony
- ktoś się śmiał? Załóż, że kolejny będzie się uśmiechać
- chłopak zdradził? Kolejny nie będzie na tyle głupi
- odrzucenie? Trudno, życie na tym się nie kończy.

2) KŁAMSTWO POWTARZANE 100 RAZY STAJE SIĘ PRAWDĄ
- codziennie, po wstaniu z łóżka pierwszą czynnością, którą wykonuję to spojrzenie w lustro i powiedzenie sobie: „nie, no, wyglądam zajebiście”
- aktualnie szczerze w to wierzę, ale zmarnowałam wiele wieczorow na lamenty
- po pewnym czasie staje się to naturalne, bez wymuszania.

3) NIE PATRZ NA INNYCH
- zawsze znajdzie się ktoś, kto będzie Cię oceniać, komu coś się nie spodoba, kto obgada, nie ma sensu się przejmować i odbijać piłeczki – to denerwuje jeszcze bardziej :)

4) ELIMINUJ NEGATYWNYCH LUDZI WOKÓŁ SIEBIE
- nie dosłownie, ale nie ma sensu spotykać się z ludźmi, którzy są pesymistami, psują humor i ograniczają.

5) MYŚL POZYTYWNIE
- wierz we własne możliwości
- nie trać czasu na kompleksy i użalanie się nad sobą, życie ma zbyt wiele do zaoferowania.

6) KOMPLEMETUJ INNYCH
- zawsze to robię, kiedy mam okazję, a dobro powraca :)

7) OBIERAJ CELE I NIE BÓJ SIĘ MARZYĆ
- cele pozwalają nam żyć; codzienność jest monotonna, tylko chwile spełnienia nakręcają nas do dalszych działań

8) TRENUJ
- ta codzienna dawka endorfin sprawia, że już po pierwszym treningu czujemy się lepiej, zarówno psychicznie, jak i fizycznie


PAMIĘTAJ: ŻYCIE JEST PIĘKNE, A STRACH NIE JEST ROZWIĄZANIEM!

Najczęściej czytane

brownie
kaloriaaa
tytan
10884486 983695951644010 225026915 n
niechudne1
12a


Polecamy

szpilki na siłowni | cookies

 zBLOGowani.pl

Ta strona używa ciasteczek, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Brak zmian w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie. Polityka prywatności

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd