W odpowiedzi na wszystkie pytania odnośnie mojego treningu dziś napiszę (ogólnie) jak to u mnie obecnie wygląda. 

trening

Trenuję 4 razy tygodniowo, z czego 3 treningi są treningami siłowymi a jeden trening jest treningiem interwałowym lub mocniejszym cardio. To wszystko.

Pierwszy trening siłowy to trening dołu czyli nogi i pośladki. Drugi trening siłowy to po prostu trening góry. Trzeci trening siłowy to tzw. full body workout czyli najprościej mówiąc całe ciało na jednej sesji treningowej. W pierwszych dwóch treningach siłowych staram się trenować z większym ciężarem i mniejszą liczbą powtórzeń a na trzeciej sesji ogólnej z mniejszym ciężarem i większą liczbą powtórzeń.
Nie dzielę sobie tych treningów w żaden sposób na konkretne partie typu – plecy + biceps czy klata + triceps, a do tego czworogłowe ud a na kolejnej sesji tylko dwugłowe… Po pierwsze nie mam na to czasu, po drugie wolę trenować kompleksowo bez skupiania się na tym by przetrenować daną partię a po trzecie mam tylko 3 treningi siłowe w tygodniu więc nie ma to w moim przypadku sensu. Poza tym trenuję tylko i wyłącznie dla siebie i nie wybieram się na żadne zawody, więc mój zwyczajny, prosty podział w zupełności mi wystarcza by osiągnąć sylwetkę jaką obecnie mam. 

Ostatni trening to trening interwałowy lub intensywniejsze cardio. Są to moje zajęcia fitness, które sama prowadzę. Treningi te oparte są o masę własnego ciała, dodatkiem jest jedynie skakanka i szmatki do ślizgu po podłodze. Kombinacje ćwiczeń, czasy ćwiczeń są przeróżne i ciężko mi teraz je wszystkie opisać, ale jeśli będzie zapotrzebowanie to oczywiście opisze osobno taki trening i przykładowy trening umieszczę na Instagramie.
Do tego wszystkiego dochodzi aktywność pozatreningowa czyli wszystko co robimy w ciągu dnia poza samym treningiem – spacery, zakupy, sprzątanie itd. Z jednej strony niby nic, a z drugiej to właśnie nasze zwykłe, codzienne czynności mają ogromny wpływ na to ile możemy spalić kalorii poza samym treningiem.

To mój prosty a jednocześnie skuteczny sposób by osiągnąć maksymalne efekty nie spędzając na siłowni po 10-12 godzin w tygodniu. 

Najczęściej czytane

brownie
kaloriaaa
tytan
MG 85742 3
10884486 983695951644010 225026915 n
niechudne1

Polecamy

szpilki na siłowni | cookies

 zBLOGowani.pl

Ta strona używa ciasteczek, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Brak zmian w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie. Polityka prywatności

Our website is protected by DMC Firewall!