Pośladki - temat rzeka, zatem płyniemy :) Sprawdź, zastosuj a na pewno nie pożałujesz. 

poladek 3

1) Świadomość ciała i - może brzmi to dziwnie, ale wiele kobiet ma problem ze świadomością własnego ciała, bez tego trudno o poprawną technikę i właściwe zaangażowanie mięśni podczas ćwiczeń i nie chodzi tu o popularne „czucie mięśniowe”. Zacznij od samego początku, od prostych rzeczy, połóż się na ziemi, usiądź, stań przed lustrem i poruszaj swoją miednicą - eureka masz miednicę, możesz ją kontrolować! Wracaj do tego tak często jak to możliwe. (Oddychanie? Przepona? Hip hinge? Wszystko ważne, ale nie wszystko na raz, napiszę o tym następnym razem)

2) Odpowiednia rozgrzewka - bieżnia, rower, orbitrek…znasz to prawda? Stop! Kiedy mowa o rozgrzewce, to ostatni element, o którym powinnaś myśleć. Lepszym rozwiązaniem będzie szybka mobilizacja i preaktywacja - możesz użyć rollerów, piłek czy gum. Ale w zupełności wystarczy Ci Twoje ciało. Postaraj się poszukać ruchu, który pojawi się we właściwym treningu. Przykłady - World's greatest stretch, Dead bug, Hip bridge z loop bandem. Pamiętaj jednak, rozgrzewka to tylko wstęp, jeśli trwa godzinę, a po jej wykonaniu padasz na twarz, to znaczy, że odrobinę przesadzasz.

3) Trenuj częściej niż raz w tygodniu - odejdź na chwilę od wszystkiego co wiesz na temat typowo kulturystycznego splitu. Tę grupę możesz, (a nawet powinnaś!) trenować częściej. Pamiętaj przy tym, że pośladki lubią zarówno objętość jak i intensywność. Brzmi jak fizyka kwantowa pisana cyrylicą? No dobrze to teraz ludzkim językiem? Trenuj zarówno z dużym obciążeniem i małą liczbą powtórzeń (tu świetne będą bardziej złożone ćwiczenia jak hip-thrust czy martwy ciąg), jak i z małym obciążeniem i dużą liczną powtórzeń (np. ćwiczenia z gumami, martwe ciągi na jednej nodze)

Najczęściej czytane

brownie
kaloriaaa
tytan
MG 85742 3
10884486 983695951644010 225026915 n
niechudne1

Polecamy

szpilki na siłowni | cookies

 zBLOGowani.pl

Ta strona używa ciasteczek, dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Brak zmian w ustawieniach przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie. Polityka prywatności

Our website is protected by DMC Firewall!